niedziela, 22 lipca 2018

Zaległości ciąg dalszy

     Jeszcze jeden sweterek spadł z drutów jakiś czas temu :)  Jeszcze parę dni temu spisywał się idealnie- na chłodniejsze letnie dni jest świetny. Bardzo spodobała mi się włóczka, zgrubienia na włóczce dają ciekawy efekt. Przeleżała w kartonie troszkę, zanim trafiłam na odpowiedni wzór :) Jak zobaczyłam ten projekt, wiedziałam, że to właśnie to!  Prosty sweterek, robiony od góry, bezszwowy, z ładnym dekoltem :)











       Sweterek zrobiłam według wzoru On The Beach (dostępny na Ravelry za darmo)
   Włóczka to Alize Romantika ( 40% bawełny, 34% akrylu i 26 % poliamidu), 250m w 50 gramach. Poszło mi całe 4 motki.  Na ostatnim zdjęciu widać końcówkę. Uwielbiam takie projekty, gdzie resztki nie plączą się po kątach :)
   Druty  Hiya Hiya 3,5 mm

5 komentarzy: