czwartek, 18 grudnia 2014

Trochę koralików

   Po przerwie spowodowanej intensywnym haftowaniem ikony z wielką chęcią sięgnęłam po koraliki :) I powstało małe co-nieco: naszyjnik i kolczyki.
  Naszyjnik to zwykły, prosty sznur o długości 157 cm, z koralików Toho 11/0 Permanent Finish- Galvanized Aluminium





  

    I jeszcze kolczyki :)







   Koraliki to Toho Treasure Nickiel i Toho 15/0 Galvanized Mint Green i na wierzchu Monteesy- dżety szklane w oprawie, kolor Crystal AB.  Wykonane w/g wzoru z gazetki Beadwork.

   Na dzisiaj wystarczy :) Nastepne koraliki czekają już w kolejce i na drutach  też coś się dzieje. Życzę wszystkim miłego wieczoru! :)

11 komentarzy:

  1. ja już z Tobą nie wytrzymam trzaskasz jak błyskawica!! Spróbuj jeszcze w sztucznym świetle te kolczyki obfocić żeby błysk było widać lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, marny ze mnie fotograf, przy sztucznym było jeszcze gorzej :)

      Usuń
  2. Fajny, klasyczny, stylowy naszyjnik, kolczyki tez śliczne, ja osobiście takich wiszących nie noszę ze względów bezpieczeństwa :) jeśli chcę mieć całe uszy, ale bardzo mi się podobają piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kolczyki sporawe, ale czasami odrobina szaleństwa wskazana :)

      Usuń
  3. "zwykły, prosty .. " ciekawe :D
    Bardzo elegancki sznureczek:D
    Nikiel przy mięcie stał się całkiem miętowy - super zestaw kolorów :D
    całość bardzo fajnacka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wiesz jak pochlebić kobiecie :)

      Usuń
    2. żadne pochlebstwa - szczera prawda :D

      Usuń
  4. Wcale, ale to wcale zaskoczona nie jestem ;)))) Tyle czasu bez koralików, któż to wytrzyma :)))))

    Piękne te kolczyki, warto dla nich zaszaleć !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! ja chyba cierpię na "zespół niespokojnych rąk"- ciągle muszę coś dziubać :)))

      Usuń
  5. Permanent Finish- Galvanized Aluminium to jeden z moich ulubionych kolorów Toho. A kolczyki efektowne bardzo - na Sylwestra będą jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję! Sylwestrowo się błyszczą, więc na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń