niedziela, 9 lipca 2017

Firanka

               To już druga firanka zrobiona na drutach w mojej dziewiarskiej karierze :)  O ile wzory na serwety są w miarę dostępne, to na firanki jest ich naprawdę mało :(   Jednak po kilku latach udało mi się parę zdobyć.
 A tak prezentuje się gotowa firanka







     Firankę zrobiłam z kordonka Ariadny Muza 10.
Druty Hiya Hiya 3mm. 
Wymiary 160cm x 57 cm.
Firanka została zrobiona na zamówienie, więc jak wygląda na oknie mogę się tylko domyślać :)

  I na koniec jeszcze parę dzianych ośmiorniczek. Mam nadzieję, że dobrze służą maluszkom :)


8 komentarzy:

  1. Piękna ta firanka i wzór chyba nie taki łatwy . Widać, że się mocno przy niej napracowałaś.
    Podziwiam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! Wzór nie jest trudny, najgorzej, że opisy były po francusku... :) Prucie było zaliczone :)

      Usuń
  2. Śliczna firanka :) Ja się przymierzam do szydełkowej ale nie za bardzo wiem jak się za to zabrać technicznie :I Może kiedyś...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! Szydełko to dla mnie magia :)

      Usuń
  3. Jest przepiękna, nie mogę oderwać oczu.

    OdpowiedzUsuń