niedziela, 1 października 2017

Drutowe zaległości

       Nazbierało mi się troszkę drutowych udziergów, które chciałam pokazać.
 Na początek letnia bluzeczka. Udało mi się jeszcze zaliczyć w niej parę ciepłych dni :)



















           Bluzeczkę wydziergałam według wzoru Moyen Age od Hani Maciejewskiej  z włóczki YarnArt Bamboo ( 100% bambusa, kolor nr. 560) i nici Ariadny Talia 30 (kolor 0784).  Dzięki tej nici dzianina trzyma kształt, nie ciągnie się, po praniu też pozostaje taka sama. Połączenie tych nici jest według mnie idealne. Na pewno zastosuję je przy robótkach z bambusa.  Kolor udało mi się dobrać idealnie, nie widać, że to są dwie nici :) 
  Dziergałam drutami Hiya Hiya 3 i 2,75 mm. Zużyłam 5 i ciut motków włóczki.

5 komentarzy:

  1. drutowy sprinter - trzaskasz te rzeczy w ekspresowym tempie a ja nadal ten sam sweter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zrobisz jeszcze parę to też będziesz trzaskać :) A ten już swoje parę....tygodni ma... :))

      Usuń
  2. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    ตารางคะแนน

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfekcyjnie równe wykończenia!

    OdpowiedzUsuń