niedziela, 15 lipca 2018

Robótkowe zaległości

     Sweterki powstały już parę miesięcy temu, niestety nie miałam okazji ich sfotografować  i pokazać :) 

  Pierwszy zrobiłam z włóczki  od 7 oczek kupionej na zeszłorocznym drutozlocie. Trzeba robić miejsce na nowe włóczki ;)







    Włóczka to 100% Merino Sock Superwasch i kolorze petrol (3 motki) i zestaw 5 małych moteczków Harmony Ocean. 
  Druty Hiya Hiya 3mm
   Wzór to prosty reglan,  po bokach dodałam jedynie małe warkoczyki. 
   Sweterek świetnie się nosi, włóczka jest milutka, nic nie podgryza, Smiało mogę powiedzieć, że jest jednym z moich ulubionych :)

    Następny sweter zrobiłam już dokładnie według wzoru. Jest to Maisie Hani Maciejewskiej. Tym razem na drutach był a wariacja różu:)










       Włóczka to Marika z Włóczek Warmii ( 53%wełny, 47% akrylu), 350 m w 100g.
   Druty Hiya Hiya 3,5 mm.
   Wzór świetnie napisany, robiło się bezproblemowo :)

    Stosik udziergów do pokazania troszkę się zmniejsza, ale jeszcze troszkę mi zostało do pokazania :)

1 komentarz: