sobota, 28 marca 2015

Koralikowe Faberge

   Z racji zbliżających się świąt dzisiaj znowu jajeczka. Koralikowe. Powoli nabieram wprawy w ich tworzeniu i każde kolejne bardziej mi się podoba :) Oto one:
   Pierwsze- na "bogato", w złocie





 Koraliki Fire Polish 4 mm Copper Line Crystal AB i Nih Beads 12/o Antique Gold
Drugie- też z kryształkami, nieco mniejsze




 Tym razem koraliki FP 3 mm w różnych kolorach i Toho 11/o, i dla porównania z poprzednim

 I trzecie- wzór już znany, tym razem bardziej kolorowy :)







  Koraliki Toho 11/o: Silver Lined Med Topaz, Silver Lined Siam Ruby,  Silver Lined Sapphire i Ceylon Snowflake.

I tak mi się zdaje, że w tym roku koralikowe to będą wszystkie. Może jeszcze parę frywolitkowych uda mi się machnąć :)

14 komentarzy:

  1. Ech, prawdziwe drogocenne jaja. Piękne. Przypomniało mi się powiedzenie o kurze, która znosi złote jaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! Te złote już wyleciało z domu :)

      Usuń
  2. Na bogato u ciebie :) Wyobrażam sobie jak pięknie muszą skrzyć się w promieniach wiosennego słońca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w słońcu obłędnie się błyszczą, na zdjęciach tego, niestety, nie widać. Zresztą słaby ze mnie fotograf :)

      Usuń
  3. Śliczne jajeczka :D
    Wesołych Swiąt, smacznego Jajka
    i mokrego Dyngusa
    Pozdrawiam
    Krzysiek z Chainmaille.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krzysiu! Wam również życzę wszystkiego najlepszego w te święta :)

      Usuń
  4. Piękne jajeczka takie na bogato.

    OdpowiedzUsuń
  5. to na bogato najpiękniejsze.........

    OdpowiedzUsuń
  6. No mega jajeczka...:) te turkusowe mnie urzekło po prostu...:)

    OdpowiedzUsuń