niedziela, 12 listopada 2017

Czerwone warkocze

        Monotematycznie zrobiło się ostatnio na blogu :) Ogarnęła mną mania drutowania.  Na zewnątrz zrobiło się chłodno, to z przyjemnością sięgam po mięciutkie, przytulne i ciepłe ciuszki.  
    Na Drutozlocie kupiłam czerwono- malinową wełenkę. Z przyjemnością zabrałam się za jej przerabianie. Wydziergałam taką bluzeczkę: 










    Kolor na zdjęciach, niestety, nie oddaje rzeczywistości. Na zdjęciu poniżej widać kolor :)



   Włóczka to ręcznie farbowana 100% merino superwash przygotowana przez Ekstra-motek.pl (  100 g to 400 m). Miałam 3 motki i wyrobiłam do samego końca :) 
    Druty 3 mm Hiya Hiya
    Wzór : Baby Cables and Big Ones Too

5 komentarzy:

  1. Ciepły kolor akurat na teraz...:) Bardzo podobają mi się te asymetryczne warkocze wplecione z przodu, podziwiam...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, Bardzo ciekawy wzór. I kolor najmodniejszy w tym sezonie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! O takim kolorze myślałam już wcześniej, w końcu się doczekałam :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń