sobota, 2 grudnia 2017

Turkusowa Rosina

     Kolejna bluzeczka spadła z drutów 😊  Projekt ten już dawno był w moich zamierzeniach, jednak musiał swoje odleżakować 😊  Wydziergałam go według wzoru Rosina Sweater by Faden Stile. Oto moja wersja 









   Włóczka: Alpaca Dropsa, zużyłam prawie 8 motków
    Druty 3 mm Hiya Hiya

     Z robótek drutowych udała mi się jeszcze wydziergać skarpety. Pierwszy raz dziergałam tę część garderoby :) 











      Obie pary dziergałam od palców. W niebieskich pięta była robiona rzędami skróconymi, w tęczowych wyrabiałam klasycznie. I wydaje mi się, że te są wygodniejsze. Niestety, nie mogę tego sprawdzić osobiście, bo już mają nową właścicielkę 😊
  Włóczka: Fabel Dropsa, kolor 677 ( niebieskie) i Alize Superwash (tęczowe). Obie o grubości 420 m/100  g. Na każdą parę zużyłam około 50 g włóczki
    Druty 2,75 Hiya Hiya
  


2 komentarze: