piątek, 26 stycznia 2018

Kocyk dla maluszka

            Niedługo powiększy mi się rodzina :)  Nowemu członkowi rodziny zrobiłam gwiezdny kocyk, żeby maluszkowi było cieplutko.





















    Kocyk jest dwustronny. Zrobiłam go z włóczki Baby Merino Dropsa, na drutach 2,5 mm.
Wzór z Ravelry, do pobrania za darmo. Zużyłam na niego prawie 12 motków wełny ( 6 białej i 5,5 szarej). Pierwszy raz dziergałam żakard dwustronny i szło mi całkiem sprawnie i przyjemnie.
  Mam nadzieję, że spodoba się przyszłej małej właścicielce :)

12 komentarzy:

  1. jest cudowny :) choć bardzo pracochłonny skubany

    OdpowiedzUsuń
  2. jest po prostu piękny i na pewno cieplutki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Przy robieniu było mi cieplutko w nogi :)

      Usuń
  3. Wygląda bajecznie i pewnie taki jest !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na następnym spotkaniu będziesz mogła "pomacać" :)

      Usuń
  4. Danusiu, mistrzostwo świata !!! Wszystko mi się w nim podoba, kolor, wzór i wykonanie, zwłaszcza wykonanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocyk prezentuje się przepięknie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda tak milutko, że chciałoby się nim otulić :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Naprawdę jest milusi i cieplutki :)

      Usuń
  7. Nice article keep blogging this amazing article. Thanks

    OdpowiedzUsuń